Listing 1 - 7 of 7
Sort by

Book
Maak van je merk een held
Author:
ISBN: 9789086791828 Year: 2008 Publisher: Roeselare Roularta Books

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Master Marketeer Guillaume Van der Stighelen ontsluiert de mechanismen achter heldenverering, en legt uit hoe je die mechanismen in je voordeel kunt gebruiken. Hij illustreert kleurrijk hoe CEO's, marketingmensen en reclamemakers het verhaal van hun merk op zo'n manier kunnen verspreiden dat het tot het collectieve geheugen gaat behoren. En het kan je helpen om je eigen persoonlijk verhaal in een gunstig daglicht te stellen.


Book
De plakfactor : waarom sommige ideeën aanslaan en andere niet
Authors: --- ---
ISBN: 9789043014076 Year: 2008 Publisher: Amsterdam Pearson Education

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Broodjeaapverhalen, complottheorieën en verhalen over angstaanjagende ziekten verbreiden zich moeiteloos. Maar mensen met echt belangrijke boodschappen - zoals docenten, politici en journalisten - moeten soms de grootste moeite doen om hun ideeën aan de man te brengen. Waarom floreren sommige ideeën van meet af aan, terwijl andere razendsnel ter ziele gaan? Hoe verbeter je de kansen van waardevolle ideeën? En wat is de kracht van reclameslogans als "Douwe Egberts koffie, lekkere koffie" en "Heerlijk, Helder, Heineken"? De auteurs geven de kenmerken van ideeën met kleefkracht en leggen ze uit hoe je hun plakfactor kunt versterken. Deze onmisbare gids laat zien dat "sticky" ideeën hun kracht ontlenen aan 6 belangrijke eigenschappen. Dit boek betekent een ingrijpende verandering in de manier waarop je ideeën overbrengt. De plakfactor is provocerend, onthullend en vaak verrassend grappig. Je krijgt de cruciale principes van succesvolle ideeën voorgeschoteld, plus aanwijzingen hoe je met deze regels je eigen boodschap meer kleefkracht kunt geven. En het geeft heel veel aanstekelijke voorbeelden van hoe het moet... én hoe het niet moet


Book
Murphy was een optimist : hoe ondernemingen door crisiscommunicatie in leven bleven
Author:
ISBN: 9020944509 9789020944501 Year: 2001 Publisher: Tielt Lannoo

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

23 p.


Book
De Conversation Company : gebruik de feedback van je klanten nu ook écht : hoe sociale media, bedrijfscultuur en mensen het verschil maken
Author:
ISBN: 9789081516334 Year: 2011 Publisher: Leuven LannooCampus

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Doe iets met de feedback van uw klanten en geef uw bedrijf een boost ! Enkele jaren geleden bestond Twitter niet, had Facebook slechts een paar miljoen gebruikers en was er nog geen sprake van mobiel internet. De wereld is de voorbije jaren structureel veranderd. Dat zal niemand nog betwisten. Veel bedrijven hebben ondertussen hun eerste stappen in de wereld van de sociale media gezet. Toch slagen ze er nog niet in om hun conversatiepotentieel volledig te benutten. Conversation Manager Steven Van Belleghem reikt een handleiding aan om uw bedrijf om te vormen tot een Conversation Company waar klanten en medewerkers uw potentiële woordvoerders zijn. Aan de basis ligt een open, authentieke en positieve bedrijfscultuur. Bovendien moet een Conversation Company slim inzetten op sociale media en de vier C's - customer experience, conversatie, content en collaboratie - goed managen om het conversatiepotentieel te optimaliseren.Na het succes van De Conversation Manager brengt Steven Van Belleghem een verhaal over bedrijfscultuur, het herverbinden van medewerkers met klanten en hoe sociale media daarbij kunnen helpen. In De Conversation Company ontdekt u hoe u de klant in de boardroom brengt en zijn feedback ook echt kunt gebruiken.Bron : http://www.boekenbank.be

Keywords

Marketingcommunicatie. --- Applied marketing --- Advertising. Public relations --- Consumer behavior --- Computer architecture. Operating systems --- CRM (Customer Relationship Management) --- klantentevredenheid --- organisatiecultuur --- sociale media --- Mass communications --- Online marketing --- Marketingcommunicatie --- Direct marketing --- Marketing ; strategieën --- Marketing en internet --- Klantenbinding --- Communication --- Methodology --- 098 Bedrijfskunde --- Client Klant --- Culture d'entreprise Bedrijfscultuur --- Réseaux Netwerken --- Sociale media --- 369.1 --- CRM --- bedrijfscultuur --- klantenbinding --- marketing --- 380.53 --- 650 --- 659 --- AA / International- internationaal --- 658.8:004.738.5 --- management --- nieuwe media --- sociale marketing --- 369.11 --- Bedrijfscultuur --- Management --- Marketing --- Marketing : strategieën --- 650.012 --- Reclame - Public relations. --- Publicité - Relations publiques. --- Advertising. Public relations. --- 659 Reclame - Public relations. --- 659 Publicité - Relations publiques. --- 659 Advertising. Public relations. --- marketing, marktonderzoek, marktanalyse --- customer relationship management --- social media --- Analyse van de markten en verkooppolitiek. Handelsvooruitzichten. Marketing. --- Theorieën en grondbeginselen. Management. --- internetmarketing --- PHL-Music 12 --- Analyse van de markten en verkooppolitiek. Handelsvooruitzichten. Marketing --- Theorieën en grondbeginselen. Management --- Reclame - Public relations --- Sociale communicatie --- Cybermarketing --- Internet --- Consumenten --- Feedback --- Organisatiecultuur --- 005.34 --- Consument --- Financiewezen --- Onlinemarketing --- Marketing ; strategieën


Book
Story telling : verhalen maken merken
Author:
ISBN: 9789401416696 Year: 2014 Publisher: Leuven LannooCampus

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Al te vaak wordt in de marketingwereld een perspectief gehanteerd dat erg merk- en organisatiegeoriënteerd is. Waarna men zich de vraag stelt waarom iets niet aanslaat. De reden is simpel: omdat het niet boeit. Omdat er niemand op zit te wachten.Het vertellen van verhalen is een kunst, maar wel een die ook in het bedrijfsleven een rol kan spelen. Verhalen maken content duidelijker, brengen organisaties onder de aandacht, maken een merk tastbaar. Als je weet hoe het concept te gebruiken, vormt Storytelling een haast onmisbaar instrument in een modern marketingarsenaal.Via voorbeelden en inzichten uit de praktijk maakt de auteur duidelijk hoe rijk de techniek wel kan zijn en wat ze kan bijdragen aan de marketing van merken en organisaties. Kernbegrippen en basistechnieken worden geïllustreerd, minder voor de hand liggende maar belangrijke aspecten komen uitvoerig aan bod. In Storytelling bundelt de auteur meer dan twee decennia ervaring in marketing, communicatie en copywriting in een vlot leesbaar geheel dat geen enkel aspect van storytelling voor bedrijven onbesproken laat: van personages tot doelpubliek, van basisplots tot social media


Book
Klachtenmanagement en de rol van communicatie
Author:
ISBN: 9013022243 9014095430 Year: 2005 Publisher: Amsterdam Kluwer

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

De ene organisatie beschikt over een logo, de andere heeft enkele informele regels m.b.t. het toepassen van een huisstijl, de volgende heeft niets. Of een bedrijf nu een restyling, verdieping of een compleet nieuwe huisstijl wenst, een goede voorbereiding is altijd noodzakelijk. Zelfs als u ervoor kiest om het hele traject aan een derde uit te besteden, dient uw organisatie toch de nodige input te leveren. De voornaamste kostenpost in een huisstijlproject wordt door onderzoek gevormd. Om een nieuw huisttijl te ontwerpen, moet de ontwerper de cultuur en de doelstellingen van de organisatie kennen en aanvoelen. Hoe functioneert de organisatie en wat zijn de wensen van de uiteindelijke gebruikers? Hoe ontstaat er eenheid in de huisstijldragers? In hoeverre is er een categorisering van de huisstijldragers gewenst? Hoe moet deze dan in elkaar zitten? Aan welke eisen dienen de middelen te voldoen? Wat is praktisch toepasbaar? In dit boekje gebruiken de auteurs verschillende voorbeelden en cases van uiteenlopende organisaties : Randstad, Total Fina Elf, Benelux-Merkenbureau, Weleda, Fortis, de Rabobank en BP.

Keywords

Bedrijfsimago. --- Huisstijl. --- Communicatie. --- Management --- Klantenservice. --- bedrijfsimago --- Advertising. Public relations --- logo's --- Organization theory --- organisatie --- huisstijl --- organisatieonderzoek --- klantentevredenheid --- Firms and enterprises --- communicatiemanagement --- klachtenbehandeling --- Mass communications --- Bedrijfsimago --- #A0302A --- 695 Communicatie --- #KVHA:Communicatie; Nederlands --- #KVHA:Huisstijl; Nederlands --- 659.126 --- reclame --- PR --- 369.4 --- communicatie in organisaties --- 659.126 Trade marks. Logos. House colours etc. --- Trade marks. Logos. House colours etc. --- public relations --- 65.012 --- #KVHA:Zakelijke communicatie --- #KVHA:Zakelijke communicatie; klachtenmanagement --- 659.3 --- 658.818 --- #SBIB:309H250 --- #SBIB:35H511 --- Plaintes Klachten --- Client Klant --- klachtenregeling --- verkoopkunde --- 369.3 --- 499.7 --- klachten --- communicatie --- 658.818 Service to customer. After-sales service --- Service to customer. After-sales service --- 659.3 Mass communication. Informing, enlightening of the public at large --- Mass communication. Informing, enlightening of the public at large --- Interne en externe communicatie: algemene werken --- Kwaliteit van het openbaar bestuur --- verkoopkunde, vertegenwoordigers --- 007 --- Huisstijl --- Profiel en imago --- Grafische vormgeving --- Externe communicatie --- Communicatie --- Klachtenbehandeling --- Praktijk --- Imagomanagement --- Public relations --- Public relationspraktijk --- Monograph --- Profiel --- Imago


Book
Elektronische post juridisch bekeken : praktische gids voor de onderneming en het bestuur
Authors: --- ---
ISBN: 9789086615629 9086615627 Year: 2007 Volume: 1 Publisher: Brugge Die Keure

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

elektronische post / e-post / e-mail - contract / verbintenis factuur - reclameboodschap & definieren (definitie) van elektronische post & contracteren via elektronische post & bewijzen (bewijs) met elektronische post & kennisgeving via elektronische post & handtekenen (handtekening) via elektronische post & factureren via elektronische post & reclame (publiciteit) via elektronische post & wettelijk verplichte vermeldingen op elektronische post & beveiliging van en aansprakelijkheid voor elektronische post & aansprakelijkheidsbeperking voor elektronische post & vertrouwelijkheid van en controle op elektronische post & archiveren (archivering) van elektronische post

Keywords

informaticarecht --- Computer. Automation --- e-mail --- privacy --- e-commerce --- Law --- aansprakelijkheid (recht) --- Belgium --- Electronic mail systems --- Courrier électronique --- Law and legislation --- Droit --- Academic collection --- 100 Recht --- Courrier électronique Electronic mail --- Droit et informatique Recht en informatica --- ICT --- elektronische post --- email --- recht --- informatica --- ondernemingsbeleid --- politique de l'entreprise --- droit --- 34:004 --- België --- SMS short message service --- archiveren --- elektronische correspondentie --- massamedia --- netwerken --- recht (wetgeving) --- reclame --- spam --- telecommunicatie --- werkgevers --- werknemers --- E-mail ; recht --- informatique --- Informaticarecht --- Courrier électronique --- Information society --- Electronic commerce --- Communication --- Technological innovations --- Comité P --- electronic mail --- législation --- legislação --- Gesetzgebung --- achtú --- legislation --- legislación --- legjislacion --- seadusandlus --- teisėkūra --- legislazione --- νομοθεσία --- законодавство --- lainsäädäntö --- lovgivning --- leġiżlazzjoni --- законодателство --- törvényalkotás --- ustawodawstwo --- lagstiftning --- zakonodavstvo --- legislație --- legislativa --- legislatíva --- wetgeving --- zakonodaja --- likumdošana --- koncepcija --- právní normy --- aspetto giuridico --- законска одредба --- rättslig aspekt --- disposição legislativa --- zakonodavni akt --- dimensión jurídica --- legislative provision --- правна норма --- νομοθετική πράξη --- právní předpisy --- juridische aspecten --- lovbestemmelse --- programa --- teisės nuostata --- disposition législative --- dispozitë legjislative --- juridisk aspekt --- õiguslik aspekt --- likumi --- disposizione legislativa --- disposizione di legge --- legislatívny akt --- õigustloov akt --- atto legislativo --- legislatívne ustanovenie --- õigusakt --- aspeto jurídico --- rättsregler --- tiesību normas --- zakonska odredba --- правни прашања --- disposición legislativa --- legislative act --- seadusandlik akt --- νομική πλευρά --- wetgevende handeling --- juridisk dimension --- Gesetzesbestimmung --- Gesetzesvorschrift --- vertiente jurídica --- törvény rendelkezése --- teisės aktų leidimas --- säädös --- punto de vista jurídico --- teisinis aspektas --- zákonodárství --- lagbestämmelse --- tiesību aspekts --- jogalkotási aktus --- νομοθετική διάταξη --- rechtlicher Aspekt --- Gesetzgebungsakt --- teisės aktas --- törvényi rendelkezés --- akt legjislativ --- jogszabály --- säännös --- легислатива --- act legislativ --- wettelijke bepaling --- oikeudellinen näkökohta --- likumdošanas akti --- gesetzliche Vorschrift --- prevederi legislative --- правен акт --- ato legislativo --- jogszabályi rendelkezés --- lagstiftningshandling --- törvényhozás --- acte législatif --- tiesību akti --- gesetzliche Bestimmung --- електронска пошта --- posta elettronika --- posta elettronica --- correo electrónico --- elektronska pošta --- elektronisk post --- sähköposti --- elektronikus levél --- elektronische Post --- poștă electronică --- електронна поща --- elektronička pošta --- elektronická pošta --- r-phost --- elektroninis paštas --- elektroniskais pasts --- elektronpost --- courrier électronique --- poczta elektroniczna --- postë elektronike --- correio eletrónico --- ηλεκτρονικό ταχυδρομείο --- elektronischer Briefkasten --- elektroniskt meddelande --- posta elettronica via cavo --- sähköinen viestipalvelu --- e-pasts --- electronic messaging --- transmetim mesazhesh elektronike --- messaggeria elettronica --- courriel --- transmissão eletrónica da informação --- correio electrónico --- Telebox --- mensaje electrónico --- shërbim mesazhesh elektronike --- elektronická odkazová služba --- elektroninių žinučių paslauga --- corrispondenza elettronica --- meil --- е-пошта --- e-post --- electronic message service --- elektronische berichtgeving --- serviciu de mesagerie electronică --- adres e-mail --- wiadomość e-mail --- messagerie électronique --- reachtaíocht --- ríomhphost --- législation --- Comité permanent de Contrôle des services de renseignement et de sécurité (Comité permanent R) --- Vast Comité van Toezicht op de inlichtingen- en veiligheidsdiensten (Vast Comité I) --- Droit et informatique --- Droit civil --- Belgique --- preuve --- mode de preuve --- courrier électronique

Listing 1 - 7 of 7
Sort by